Sunday, August 8, 2010



Wednesday, June 2, 2010

white studio fun





Wednesday, May 19, 2010

current outing




looking towards the nxt outing on nxt monday, cnt wait, finally i get to watch NIGHTMARE ON ELM STREET with all of them:)

Tuesday, May 18, 2010

MONEY

currently dunno y i m in love with my dslr camera, which tat i seems like never touch for years d..
after the last shooting i really feel like upgrading it to make it even better but anyway it nids $$ too..
Btw i m saving money for a better life right now, 1st i want to go travel all around the world with my frens, 2nd upgrade my camera or as if i can find a photographer to be my bf haha, 3rd buy myself a volkswagen b4 i get married.. i m not greedy anyway, these r all my dreams tat i hope to make it comes true:)

Sunday, May 2, 2010

Tuesday, April 20, 2010

Sunday, April 11, 2010

MY TARGET - 48kg on this coming saturday=)

Sunday, April 4, 2010

work work work!!!!

christine the big boss!!!!

Friday, April 2, 2010


I m fall in love with beatrice looi design recently.. some of her design was really awesome!
n same for other designers like winson tan, lester wong,  carven ong, n my handsome idol jonathan cheng design.. quite enjoy seeing those pretty models wearing their clothing on, i m really addicted on it:)
here are some of beatrice looi design.. i'll try to get some fabulous design in office for reference:D
haha, I found my 3d artwork when i was cleaning up my desktop.. this was my last min work, still remember i called my bf , christine, even my lecturer to finish it up until i cry, hehe, feel so shame now><..here are they~:)
 

Wednesday, March 31, 2010

random

dunno wat to write, hmmmmmmmmmm, hmmmmmmmmmm..
1st thing 1st, I wanna say sorry to my parents for the past few weeks i keep went out of no reason, make u both worry, i m so sorry.. tat was my relationship problem, so maybe this is my growing process tat have to go through by myself, it takes time, maybe still have several goes to the bad ones b4 i meet the true love..  i'll settle, dun worry, juz be faith to me.. juz let me to be independent.. i promise once i meet the real one i'll bring bak home, n i wont dissapointed both of u, i will keep on require a better one! 
btw, i started to chat with some of my online stranger nowadays, i discover smtg, y nowadays guys are so damn freaking annoying..EVERYDAY keep asking the same question, wat u doin ar? eat lunch d ma?eat wat ar? full ma? today happy ma? later go where ar, can come out anot ar? fong gong lo, dun wan go bak still, somemore some will talk abt their old grandfather stories, i was like=.=||| make me wanna faint soon, dun u feel tat this kind of stupid question juz will annoy people.. i answer once enuf d lo, still asking everyday, lol...
goin to april soon, is a very busy week for me tho, hopefully i can handle everything in office, god bless me.. n thanks god still got christine n steven beside me..:) is fun la when working with them, at least not tat stress as some super big company, for those of my frens who entered the big company i really feel pity to them, everyday OT, somemore deadline, the worst is when the time facing boss n client n wat if sometimes get rejected of our work? aiks being a designer is not easy..